ПРОЛЕТНИ КАРТИЧКИ



За първи път правя такъв вид картички т.е. правила съм много бродирани картички, но до сега не съм заменяла елементи от тях с готови такива.

 


Изключително съм доволна от резултата, но най-много ми харесва това, че с готовите елементи се изработват два пъти по-бързо.



Традиционно за мен най-трудната част от оформянето на картичките е сглобяването на самата картичка- как точно да се оформи и с какви цветове да се съчетае. Понякога самите цветове на картичките ограничават избора за основа и рамка, но друг път комбинациите са няколко и тогава просто се доверявам на интуицията си коя от тях да избера.



За тази картичка нямах никакви съмнения как да я оформя- тъмно зеленото пасва идеално на листенцата и в същото време цветята и пеперудата изпъкват на зеления фон.





За разлика от горната картичка, за тази не мога да кажа, че лесно подбрах цветовете. Като че ли при всяка комбинация по нещо липсваше.



За съжаление на снимките не личи релефната структура на картона. 




Надявам се, че с моите пролетни картички допринесох за вашето по-добро настроение.

Бъдете здрави и щастливи!



Коментари