Книгоразделителят на Влади




Куриозно е, че след като съм направила и подарила толкова много книгоразделители, преди няколко седмици моят син ме критикува, че все още на него не съм направила.
Бях готова на минутата да се реванширам, но проблема беше, че някак все не можех да си харесам модел за него. Е, това вече е минало и от вчера Влади си имам собствен книгоразделител.




За първи път правя подобен модел- изцяло с панама. Тъй като не исках да се вижда опаковата страна, сложиш гръб от панама, който заших за лицевата част. Доста трудно ми беше да напасна точно двете панами, така че да не се разминават. Мисля, че се справих добре и съм много доволна от резултата. Всъщност точно така си представях разделителя, а аз винаги съм изключително доволна когато нещо съвпадне с предварителните ми представи.

Приятно разглеждане!







Коментари