Кето питки/мъфини




Откакто диетата на Атанас Узунов нашумя, много рецепти с ниско съдържание на въглехидрати се появиха. Понякога правя някоя, но често се случва да се разочаровам.


Днешната рецепта съм я правила няколко пъти, доволна съм от резултата и затова реших да ви я предложа. Може и да има някои недостатъци - аз не намирам такива :), но все пак говорим за кето рецепта и няма как резултата да е същия както при обикновените рецепти.

Особено ми харесва вкусът от перата на зеления лук. По принцип тази съставка може да се пропусне, но горещо ви съветвам да не го правите. Сигурна съм, че много приятно ще се изненадате от вкуса на мъфините.

От посочените количества се получават 4 питки с диаметър 8см. Ако имате форма за мъфини ще се получат 6-8 броя. Може да използвате малка тавичка с диаметът 15-18см.


ПРОДУКТИ:

125гр крема сирене
2 яйца
4 с.л. кисело мляко
1/4 ч.л. сол
1/2 ч.л. бакпулвер
1 с.л. мазнина
щипка черен пипер
зелената част на 1 стрък пресен лук

ПРИГОТВЯНЕ:

1. Включете фурната на 180 градуса. Разбийте крема сиренето с яйцата. Нарежете на ситно перата зелен лук.  Добавете останалите продукти и разбийте до хомогенна смес.
2. Разпределете в подходящи купички или тава за мъфини като пълните 2/3 формата- предварително подмазани с мазнина. Изпечете първо само на долен реотан на 180 градуса за 10-15 минути и след това на 160 градуса на двата реотана за 15-20 минути.
3. Сервирайте топли.

Да ви е сладко!



Коментари